poniedziałek, 18 marca 2013

Streszczenia, zwiastun :) Ślub Sabiny i Igora! ZDJĘCIA :)

Cześć! :)

Chyba muszę przyznać Wam rację :) Bloga powinnam usunąć już dawno, coraz bardziej się nad tym zastanawiam i moja decyzja bardziej zmierza ku temu, żeby zakończyć działalność bloga. No, niestety, sami widzicie jak jest i nie ma sensu dalej się oszukiwać i wmawiać sobie, że blog jest fajny. Bo nie jest! Ja jestem  tego świadoma, ale jedyne co trzyma mnie przy prowadzeniu tego bloga jest to wszystko co tutaj stworzyłam, napisałam i opublikowałam. Strasznie mi tego wszystkiego szkoda. Wspominam sobie jeszcze blog na onecie, jak walczyłam z dodawaniem zdjęć, gdy nie miałam już transferu, wspominam też to jak w Wigilię Bożego Narodzenia zanim zasiadłam do wigilijnego stołu, przeniosłam bloga z onetu na blogspot. Na początku, zarówno Wy jak i ja nie mogliśmy się przekonać do nowej odsłony bloga. Jaki był problem z dodawaniem komentarzy, pamiętacie? Stali czytelnicy, a przynajmniej Ci, którzy nimi byli jeszcze w czasach "świetności" bloga, pewnie pamiętają :) Żal jest mi tych wszystkich godzin spędzonych na tworzeniu nagłówków na bloga, wymyślania tła i kolorystyki. Przynajmniej nauczyłam się choć trochę obsługiwać Gimpa :D O jakiejś 1:00 w nocy byłam taka z siebie dumna, że po kilku godzinach udało mi się stworzyć coś, co mi się podobało. Czułam się jak zawodowy grafik :) I te wszystkie konkurencyjne blogi, które tak bardzo źle mi życzyły ;) O, pamiętacie może jak nazywała się pewna osoba, kóra prowadziła wieczną wojnę na blogu? Jakoś teraz wyleciało mi to z głowy. No nic, może sobie kiedyś przypomnę :) Ale już kończąc, czas pokaże czy blog będzie usunięty czy nie :) Jeśli dotrwamy wszyscy do wakacji, zaglądając na tego bloga, to chyba będzie taki nasz mały sukces :) Ale, ale, przechodzę do konkretów :) Zacznę od zwiastuna!


Streszczenia (pamiętajcie, że streszczenia i zwiastuny możecie zawsze znaleźć w odpowiednich zakładkach):


Odcinek 1678
Uczniowie szkoły angażują się w poszukiwanie Dominika. Radek i Patrycja zakładają stronę internetową, na której umieszczone są informacje na temat zaginionego kolegi. Igor sugeruje Sabinie pozbycie się znajomych z mieszkania. Rozdrażniona Sabina idzie do baru, gdzie przypadkiem spotyka Natana. Przeprasza go za zachowanie narzeczonego. Robert, zmęczony przygotowaniami do konkursu Mister Polski, chce zrezygnować. Ola nie akceptuje jego decyzji i siłą zawozi go na próbę do Laury.



Odcinek 1679
Dadze udaje się przekonać Roberta, aby nie rezygnował z udziału w konkursie. Chłopak postanawia zaangażować się w wybory Mistera Polski, ale tylko ze względu na Olę. Natan udaje się do salonu mody, aby odebrać naprawioną marynarkę. Ma tam kolejną okazję, aby spotkać Sabinę. Ich rozmowę przerywa nagłe pojawienie się Igora. Nadal nie ma żadnych informacji o zaginionym Dominiku. Babcia poszukiwanego chłopaka, Leokadia, wraca do Wrocławia. Czuje się winna z powodu zniknięcia wnuka.




Odcinek 1680
Rysiek nie potrafi ukryć rozczarowania faktem, iż żona nadal ma w dowodzie osobistym wpisane panieńskie nazwisko - Dąbek. Wiktoria tłumaczy, że nie wymieniła dokumentu, ponieważ wstydzi się nazwiska męża, brzmiącego - Kozubek-Kókółka. Błażej przyznaje się Radkowi do poważnej rozmowy z Nikolą na jego temat. Radek pod wpływem emocji zarzuca matce Nikoli, Łucji, że sprzedała córkę, by zapewnić sobie zamożne życie. Dominik zostaje odnaleziony w Holandii, w domu kuzyna. Po powrocie do Wrocławia chłopak przyznaje, że ucieczka była głupim pomysłem.



Odcinek 1681
Wiktoria proponuje obrażonemu Ryśkowi, aby zmienił swoje nazwisko na jej - Dąbek. Między małżonkami dochodzi na tym tle do ostrej wymiany zdań. Kaśka martwi się niskimi napiwkami. Beata doradza mu udział w aukcji internetowej. Uważa, że to dobry pomysł, aby zdobyć pieniądze na podróż do Pawła. Marcin zdradza Radkowi plan kolejnego wspólnego przedsięwzięcia. Tym razem będzie to sprzątanie magazynów w jednej z niemieckich hurtowni elektronicznych.



Muszę przyznać, że coraz bardziej podobają mi się włosy serialowej Majki :) 

ŚLUB SABINY I IGORA! (światseriali.pl)


Ślub Sabiny i Igora będzie dla widzów dużym zaskoczeniem. Związek tych dwojga przechodził i nadal przechodzi wiele kryzysów. Igor jest uważany za damskiego boksera, dlatego jej przyjaciele i rodzina do końca będą próbowali odwodzić Sabinę od tego małżeństwa.




Mimo szczerej niechęci do adwokata i przyszłego zięcia, do ołtarza poprowadził Sabinę ojciec, Karol Weksler. Nie zabrakło również matki panny młodej, Grażyny Weksler, która wielokrotnie próbowała przemówić Sabinie do rozumu, przez co weszły na wojenną ścieżkę.





Dużym zaskoczeniem dla wszystkich był fakt, że Sabina w ogóle przyjęła oświadczyny Igora, po tym jak ten podniósł na nią rękę i przyznał się do zdrady. Czy Sabina jest zaślepiona miłością Igora? A może naiwnie wierzy, że to ona jest kobietą jego życia, której uda się go zmienić? 





Ślub Sabiny i Igora będziecie mogli zobaczyć w 1708. i 1709. odcinku "Pierwszej miłości" (emisja 13 i 14 maja).

I tak na pożegnanie, Kinga: 


Pozdrawiam! 

22 komentarze:

  1. A może po prostu zawieś na jakiś czas bloga? Jak uznasz, że nie chcesz wracać to usuniesz, a może do tego czasu znowu zacznie się coś dziać i będziesz chciała prowadzić go dalej... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niestety mam dla Was, a przede wszystkim dla autorki niezbyt dobrą nowinę. Choć to jeszcze nic pewnego, to jednak chodzą pogłoski, że Google ma w planach likwidację serwisu Blogspot.

      Oby to nie okazało się prawdą.

      Usuń
  2. A pamiętniki ktoś pamięta?! :D:D Nasz własne scenariusze? Ehh... to były czasy... A ta osoba to może Eleanor czy jakoś tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no oczywiście pamiętniki, jaka była woja, że wygrał chyba pamiętnik Majki a miał po parę linijek. Świetne to było...:/
      To była Eleanor na 99.99% też mi się tak kojarzy.

      Usuń
    2. Chwileczkę ;p Majka miała chyba II miejsce, a I oczywiście Kaśka ;D Fenomenalny pamiętnik, ten gościu co go pisał też. Szkoda, że już tu nie zagląda, może miałby jakieś fajne pomysły na bloga ;) Tosia, masz może te pamiętniki gdzieś zapisane, chętnie bym sobie poczytał

      Usuń
    3. Ooo tak, macie rację! To była Eleanor :) Pamiętam, że pamiętniki zapisywałam, ale nie jestem pewna czy nadal są. W weekend będę miała dostęp do tego komputera gdzie one były, to zrobię specjalną notkę i dodam, żebyście mogli sobie poczytać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. :) O tak Kaśka rządził! ;) Na koniec też było świetne jak orżnięci przez kogoś zostaliśmy :D PS. Będzie super powspominać :)

      Usuń
  3. Proszę nie usuwaj. Nie niszcz tego wszystkiego, co udało Ci się stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie blog jest kiepski ale serial !!! Nie mylcie tych rzeczy. Przy słabym serialu żaden blog długo nie pożyje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Antośka wstrzymaj się do wakacji z podjęciem decyzji o usunięciu, może akurat coś w tym serialu ruszy... ;) damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no, szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że tak Was to poruszy :) Teraz tym bardziej, nie chcę usuwać bloga :) Pożyjemy, zobaczymy :)
    Dziękuję za miłe słowa, trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrycja powinna zajść w ciąże to byłoby takie realne i życiowe. Wiele jest teraz młodych mam. Wzrosłaby liczba oglądalności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fabian całuje Mirek? Czy ją dobrze widzę? :/ kiedy marysia zdradzi huberta? W którym odcinku? Nie usuwaj bloga, to z tąd przede wszystkim czerpie informacje o serialu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jakie jest wasze zdanie, ale ja jakoś nie lubię, nie trawię 'aktorki', która gra Patrycję...wg mnie wybranie jej na castingu to był duży błąd...jest strasznie sztywna i to jej beznadziejne marudzenie...takie moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedzcie, jak sprawdzić czy on mnie kocha? Macie jakieś sprawdzone metody na rozpoznanie uczuć faceta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL są inne blogi i strony poświęcone na takie rzeczy. To jest blog o serialu!

      Usuń
  11. Ja niestety mam dla was, a przede wszystkim dla autorki niezbyt dobrą nowinę. Choć to jeszcze nie potwierdzone to jednak chodzą pogłoski, że Google ma plany zlikwidowania serwisu Blogspot.

    Oby to nie była prawda

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, wiem co czujesz. Mam to samo, z chęcią usunąłbym swojego bloga, ale żal mi wszystkiego co tam stworzyłem, napisałem. Chociaż patrząc na twój blog, to mój przy twoim to pikuś :3. Zawsze zazdrościłem ci sposobu prowadzenia blogu :>. Nawet pamiętam naszą dawną rozmowę.
    Pozdrawiam :).
    Autor bloga pierwszamilosc-4ever.

    OdpowiedzUsuń
  13. http://www.youtube.com/watch?v=TMXY9Uv_NKk
    Moim zdaniem to najbardziej wzruszający moment PM. Czy to nie jest piękne? Komu sie nie zakręciła łza...?

    OdpowiedzUsuń
  14. Marysia: "Nie potrafię przestać Cię kochać"

    OdpowiedzUsuń
  15. Okazuje się, że jednak potrafi. I nie sprawia jej to trudności. Co jeszcze potrafi nie wiedząc o tym ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tam blog się podoba:) Fakt że serial stał sie bardziej nudny ale jakoś nie potrafie przestać go ogladac. Dla mnie nudne jest Wadlewo i wątki które tam są. Myślicie że Marysia i Paweł będą jeszcze razem??

    OdpowiedzUsuń