środa, 25 lipca 2012

Przegląd Wikipedii! :D

Cześć!

Nie mam na razie żadnych pewnych newsów co do PM. Ale zostałam poproszona przez Czytelnika o tzw przegląd informacji, które pojawiły się na Wikipedii i dotyczą PM. Coraz częściej napływały do mnie e-maile, z linkami do SuperSeriali itp, że tam pojawiła się informacja o tym, że od nowego sezonu w postać Anny wcieli się inna aktorka. Oczywiście, strona SuperSeriale jak i AleSeriale polegała wyłącznie na treściach z Wikipedii. Ja osobiście nie mam zaufania do tej strony, według mnie Wikipedia nie jest godnym zaufania źródłem wiedzy o serialach. Każdy może tam napisać, co mu się podobna. Ale, tak jak obiecałam zrobiłam mały przegląd tych informacji i prezentuję Wam je tutaj. Oczywiście, zaznaczam, że te informacje nie są sprawdzone. Ja uważam, że są po prostu wymyślone, ale jak chcieliście, to publikuję. :-) Dodaję, iż nie biorę za te info odpowiedzialności, piszę tylko to, co pojawiło się na Wikipedii.

Niesprawdzone ciekawostki wg Wikipedii :D

Edyta Jeżowska (Alżbeta Lenska) -  Postanawia wrócić do Polski z Anglii.

Jagoda Czaja (Maria Niklińska) – młodsza siostra Izabeli Czai-Kulczyckiej. Pracowała w domu dziecka Anety Pałkowskiej i Jana Radosza jako wychowawczyni. Po 5 latach pobytu w Londynie wraca do Polski. Zakochuje się w Radku. 

Agnieszka Świątek (Barbara Kałużna) – żona Krzysztofa, adopcyjna mama Wojtusia, odsiedziała wyrok za zabójstwo Szczepańskiego-Biologicznego dziadka-Wojtusia. Wraca z mężem i synkiem do Wrocławia. 

Krzysztof Świątek (Adam Cywka) – mąż Agnieszki, adopcyjny tata Wojtusia, po aresztowaniu żony wyjechał do Gdyni. Po wyjściu żony na wolność wraca z synkiem do Wrocławia. 

Wojciech Świątek (Kacper Wydymański) – adoptowany syn Agnieszki i Krzysztofa, przez pewien czas mieszkał z tatą w Gdyni. Po wyjściu mamy z więzienia wraca z tatą do Wrocławia.

Wikipedia wskazuje również na powrót do serialu PM od roku 2012 m. in  postaci takich jak:

Teresa Żukowska (Ewa Skibińska) od 2012 roku

Beata Siwko (Marzena Kopczyńska) od 2012 roku

Jagoda Czaja (Maria Niklińska) od 2012 roku

Zofia Grocholska (Dorota Łukasiewicz) od 2012 roku

Edyta Jeżowska (Alżbeta Lenska) od 2012 roku

Jolanta Kasperczyk (Beata Kozikowska) od 2012 roku

Benedykt Widz (Dariusz Majchrzak) od 2012 roku

Rafał Brycholski (Adam Krawczyk) od 2012 roku

To po przeglądzie, jak widzicie bardzo mało prawdopodobne jest to, że rzeczywiście tak się stanie :D Dlatego tych informacji radzę na razie nie brać na poważnie, ale każdy ma przecież swój rozum, i nie wierzy we wszystko, co napisze Wikipedia.

Na zakończenie mam dla Was jeszcze zdjęcie ze ślubu Wiktorii i Ryśka (źródło -facebook ATM)

 

Pozdrawiam! 

21 komentarzy:

  1. Może oni wrócą.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za te informacje z wikipedi, jak myślicie czy któreś okażą się prawdą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Tereska wróci, będzie zamęt w serialu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo bym chciała i cieszyła się z powrotu do serialu Edyty. Chcciałabym, by znów związała się z Arturem. Tworzyli naprawdę zgrany duet szkoda, że go zdradziła. A co do Teresy, to lepiej niech nie wraca. Marek jest szczśliwy z Anetą i niech tak zostanie. Zresztą ciekawe gdzie by się podziała hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w nowej garderobie Anety :D

      Usuń
    2. Tam wcale nie ma żadnej garderoby tam dalej jest pokój Kingi.!!!!

      Usuń
  5. Oby to była prawda!! Brakowało mi Teresy, Agnieszki , Edyty i wgl innych aktorek ;D Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko się potoczy. Nie moge doczekać się nastepnych odcinków. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gdyby to była prawda to...Serio, spełnienie marzeń. Zawsze chciałam żeby wróciła Edyta (no i może zakręciła się wokół Artura). No i Rafał. Lubiłam go, nawet po tym jak rozstał się z Kingą. A propos. nie wie ktoś czemu Kinga jest w czołówce serialu, ale nie wiadomo dokładnie kiedy wróci? Myślałam, że się kiedyś objawi, ale póki co to nic na ten temat się nie czyta.
    Pozdro dla fanów P.M. i autorki bloga, który ostatnio naprawdę dużo bardziej mi się podoba, droga Antonino, jesteś bardzo dobra w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie by było jakby powrócili ci aktorzy,a najbardziej bym sie cieszyła z powrotu edyty,piękna ona jest i bardzo ją lubiłąm,fajnie by było jakby z arturem była,a co do małgorzaty teodorskiej co niby ma zagrać ankę za włodarczykową,taka informacja w tabeli na wikipedii kilka dni temu była że małgorzata teodorska zagra ankę od 2012roku,a wczoraj też tam wchodziłąm,i w tej tabeli nie było już tej informacji,więc może to być ściema

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest prawda. Na raz z Anglii miałaby przyjechać Edyta i Siostra Izabeli?Nawet wcześniej było mówione, że Iza nie ma siostry (była z matką sama).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :-) Kiedyś czytałam na wiki, że Manuel bd mężem koleżanki Kaliny, tej na A... Z tych informacji można się co najwyżej pośmiać i nie brać ich na poważnie. Pzdr

      Usuń
  9. Ja jak nie zobaczę to nie uwierzę i nie będę się na siłę podniecać tym, że ktoś może się pojawi w serialu. Jeżeli ATM potwierdzi te rewelacje to dopiero się zastanowię czy cieszyć się z tych rewelacji.
    Antonina, a masz jakieś "wieści" o tym co będzie się działo u Grażyny albo Błażeja ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie niestety nie mam żadnych nowych wiadomości z nowego sezonu PM ;/ Jak coś będę miała, to na pewno napiszę na blogu ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. A ja słyszałam że podobno nowe odcinki PM będą dopiero od 3 września. A od 27 sierpnia polsat pokaże 5 ostatnich odcinków z tego przedwakacyjnego sezonu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak . Ja też o tym słyszałam ;D

      Usuń
    2. Tak, tak, też czytałam, że w ramach przypomnienia od 27 sierpnia Polsat wyemituje 5 ostatnich odcinków PM, a dopiero 3 września rozpocznie się nowy sezon PM.

      Usuń
    3. To głupie, bo mogli by dać na początku nowego odcinka krótki filmik ze scenami przypomnienia, tak jak zawsze w serialach, a nie zaraz pięć odcinków ;/.

      Usuń
  11. no właśnie powinni np. w niedziele o 20.00 na polsacie powinni zrobić taki 45 min filmik przypominający cały 8 sezon PM a nie 5 odcinków ostatnich co były w czerwcu ale to będą odcinki 1530-1534 a przecierz można te odciki ogladnąć na IPLI kiedy kolwiek się chce nawet teraz no nigdy tak nie robili, że dawali 5 odcinków z czerwca 1 tydzień naprzód.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żeby starsze panie oglądały PM na IPLI ;) Pamiętajcie, że nie tylko młodzi oglądają ten serial ;) Swoją drogą i tak dobrze, że od 3 września będą puszczać, tak mi się coś kojarzy, że w zeszłym roku była duża obsuwa.

      Usuń