piątek, 13 lipca 2012

Pierwsze opisy ulubionych bohaterów :)

UWAGA!!

Przepraszam Was bardzo, ale przez moją nieuwagę i zamieszanie na blogu, pomyliłam się w sondzie na temat Pamiętników z PM. Zapomniałam dopisać Anny, całe szczęście autorka jej pamiętników przypomniała mi się pisząc e-maila. Bardzo Ci za to dziękuję i przepraszam. Niestety nie mogłam sondy edytować, gdyż były już oddane głosy, dlatego musiałam ją usunąć i napisać jeszcze raz. A więc po raz kolejny zapraszam do głosowania w sondzie ;-)
Jeszcze raz przepraszam!

 Mam dla Was kolejne 2 opisy bohaterów :)

Opis Miksera według Joanny

 

Moją ulubiona postacią jest Błażej Michalski czyli serialowy Mikołaj ,,Mikser" Serczyński. Mieszka razem kolegą Radkiem i Koleżanką Sabiną. Przyjaźni się też z Błażejem i Olką. Ma dziewczynę Dagę. pracuje jako barman w Barbarianie i studiuje. Jest dobry, inteligentny. Ma poczucie humoru. Jest bardzo wrażliwy i ma coś w sobie co przyciąga dziewczyny. Bardzo mi się podoba jak gra swoja rolę. Jest uparty. Szuka do końca. Chce osiągnąć coś w życiu i dojść do celu. Potrafi wałczyć. Najbardziej podobało mi się to jak szukał nożownika który zaatakował Olę. Potrafi się nie poddawać. Szukał aż znalazł.

Opis Sabiny według Ann.


Imię i nazwisko: Sabina Weksler
Płeć: kobieta
Stan cywilny: panna
Dzieci: brak
Kolor włosów: blond
Kolor oczu: zielone
Wzrost : 163 cm
Miejsce zamieszkania: Wrocław
Praca: prowadzi dom mody
Zalety: odwaga,szczerość ,kombinacja
Wady: upór ,pyskata
Zainteresowania: różne
Przeszłość: była dziewczyna Błażeja i Radka
Największa miłość: wydawanie pieniędzy na ciuchy
Marzenia: rozkręcić swój biznes ,odnaleźć prawdziwą miłość.

 To znów ja, tym razem mam dla Was pierwsze opisy ulubionych bohaterów.

Opis Marysi według Konik Nowak


Imię i nazwisko: Maria Radosz
Płeć: kobieta
Stan cywilny: po rozwodzie
Dzieci: Julia
Kolor włosów: blond
Kolor oczu: Niebieskie
Miejsce zamieszkania: Wrocław,
Praca: W Galerii
Zalety: odwaga,
Wady: upór, zazdrosc
Zainteresowania: różne
Przeszłość: byla zona Pawla
Największa miłość: Hubert i Julka,(nadal cos czuje do bylego meza)
Marzenia: są do spełnienia

 Opis Marysi według Joanny


Moją ulubioną postacią PM jest Aneta Zając czyli serialowa Maria Radosz. Ma ojca Jana i córkę Julkę. Mieszka Ze swoim ukochanym Hubertem i Julką. Obok jej mieszka wuja Marek i kuzynka Kinga. Jest dobroduszną, inteligentną dziewczyną. Chociaż ma dużo problemów umie sobie z nimi poradzić. Potrafi pomagać innym. Najbardziej lubię w niej to że jest odważną kobietą ze względu na wszystko. Jest dobrze grającą aktorką i potrafi gra nawet w najtrudniejszych scenach. Nie poddaje się i walczy nawet w życiu prywatnym. Ma siłę woli. To są jej najpiękniejsze cechy, które mi się w niej podobają. Nawet kiedy zmarł jej ukochany potrafiła stanąć na nogi i dalej żyć.

 Opis Oli według Joanny 


 Moją drugą ulubioną postacią PM jest Dominika Kojro czyli serialowa Aleksandra Król. Mieszka z ojcem Grzegorzem i z bratem Błażejem. Najbardziej podoba mi się to że się nie poddaje. Odważna. Dzięki pomocy swoim bliskim potrafi być silna. Potrafi pomóc i wie co to jest cierpienie. Mimo przeszkód potrafi dalej iść przez świat. Jej dobroć, siła i odwaga to największe cechy serialowej Oli.

Opis Kaśki według Radka (tym razem nie umieszczam go już w przykładowym :D)


Kiedy w Pierwszej miłości pojawił się "Kaśka" pomyślałem, że to jakiś żart. Koterski w moim serialu? Byłem pewny, że zagra tylko parę scen i koniec. Niestety pozostał. Kompletnie go nie trawiłem, wkurzał mnie i w ogóle, ale później stwierdziłem, że "Kaśka" jest naprawdę ważną postacią w tym serialu. Pewnie wiele osób nie zauważyło, że jest tak zwanym "łącznikiem". Dzięki niemu inni wiedzą o tym co się dzieję u innych. Pracuje w Barze i jest świadkiem wielu zdarzeń, więc jak do Barbariana przyjdzie np. Sabina czy ktoś inny (ktokolwiek) to "Kaśka" zawsze powie co się dzieje u innych.Przykład? Drażniące uwagi Roberta na temat blizny Olki- to "Kaśka" powiedział mu, że została napadnięta przez nożownika, co kompletnie zmieniło nastawienie Roberta do Oli. Zaczął ja nachodzić, pocieszać aż w końcu wybuchła miłość. W domu również mówi rzeczy, które są ważne do rozwinięcia akcji. Nie zapominajcie, że Kaśka jest postacią, która nigdy nie mogła by kogoś wciągnąć w tarapaty, a jeżeli tak to nie celowo i na pewno nie w jakieś wielkie tarapaty. Jest po prosu dobrym człowiekiem, najlepszym w Pierwszej Miłości. Darzył Stefani wielką miłością, a to ona go zostawiła. Myślę i mam nadzieje, że od teraz ci, których wkurzał "Kaśka" trochę inaczej podejdą do tej postaci.



44 komentarze:

  1. Mnie w opisie Joasi zabrakło o tego : Obok jej mieszka wuja Marek i Aneta, oraz kuzynka Kinga.
    Po prostu mam fioła na punkcie Anety i Marka, a tak to wszystko jest okej.

    Już rozumiem o co chodzi w tych opisach i może wezmę udział ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. W opisie Maryśki, ktoś opisuje Kinge.. jest to opis Kingi czy Maryśki? Niezdecydowana dziewczyna...

    droga autorko, co do reklam na Twoim blogu, piszesz że nie raz powtarzałaś że nie tolerujesz relkam na swoim blogu bez wcześniejszej rozmowy z Tobą, a jak ktos jest pierwszy raz na Twoim blogu to chyba tego nie wie.. normalny człowiek raczej nie bedzie czytał każdej notki po kolei bo a nóż autorka w którejś notce takową info zamieściła..czyz nie?..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszym rozwiązaniem w takim razie byłoby umieszczenie wielkiego napisu na nagłówku - NIE TOLERUJĘ REKLAM, tak? To chyba zrozumiałe, że autorzy blogów, w tym ja nie życzą sobie wpychania reklam non stop w komentarzach. Normalni ludzie mogą zapytać wcześniej itp.

      Usuń
  3. W moim komentarzu chciałem przytoczyć temat Eleanor.Po jakiego grzyba wy się kłócicie o takie pierdoły?Co z tego,że pisała 5 czy 50 jakiś pamiętników,teraz to już nie ma znaczenia.Mogę wam powiedzieć,że znam ją od jakiś kilku,kilkunastu lat i na stówę znam ją lepiej niż ktokolwiek z waszego grona.Dostałem ataku śmiechu,kiedy przeczytałem wasze komentarze,bądź co bądź pełne nienawiści.Ludzie,nie macie swojego życia?Pilnujcie własnego nosa.Ja już zadbam,żeby moja przyjaciółka nie wchodziła już w to gówno.
    Z wielkim poważaniem,Przyjaciel Elci. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to jest paranoja ,wymyślacie zabawy ,ktoś prowadzi pare pamiętników i wielka afera ,bo to nie uczciwe. A to przecież zabawa zwykła. Podniecacie się jakbyście mieli za to kase dostać. I jeszcze jakaś śmieszna kara ,typu "nie będziesz brała udziału w sondzie" ,śmiech na sali ,wybaczcie ,ale sami twierdzicie ,że to jest zabawa ,a do zabaw podchodzi się na luzie ,a nie jakieś problemy sami sobie stwarzacie..

      Usuń
  4. Hahahahahaha ale się uśmiałam, czytając ten "komentarz". Przypominam to jest blog o Pierwszej Miłości, a nie o twojej "przyjaciółce Elci". Niech ona już tę stronę opuści ("i nie wchodzi już w to gówno" nikt nie będzie za nią płakał). Ja nie widzę tej nienawiści w komentarzach Julci, Radosława czy Tosi. Prędzej w komentarzach Eleanor, w których obraża wszystkich nas. Swoją drogą nie obchodzi mnie, pewnie innych też opinia "przyjaciela Elci" jak i cała ona. Skoro macie swoje życie, to zajmijcie się nim i darujscie sobie wchodzenie na tę stronę. "Elcia" już się pożegnała, a ciągle ktoś coś o niej pisze, taka ważna osobistość? "Ludzie,nie macie swojego życia?" my mamy, ale wy chyba nie. WIĘC ŻEGNAMY WAS!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Anonimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło,że nawet na tym wrednym blogu ktoś zauważył,że to tylko zabawa.Brawo kolego/koleżanko!Masz moje uznanie ;p
      Moją uwagę zwróciły też odpowiedzi tej przemiłej autoreczki.Była chamska nie tylko dla Elci (obrońco Tosi:patrz komentarz o reklamach na blogu).I taka osoba mówi o udawaniu bycia miłym?! Uhahahahaha
      Tosiu,albo jesteś rozwydrzonym bachorem albo hipokrytką.
      Może Elusia jest złośliwa,chamska i nie raz doprowadziła mnie do szału,ale bardzo,bardzo ją lubię.I np.dla mnie na pewno jest ważniejsza niż te trolle mające siedlisko na tym blogu o Pierwszej miłości,osobiście zmieniłbym go na Pierwszą nienawiść.Będzie git.Aha,jak byście się zastanawiali ja ( i Elcia już też ) mamy wasze komenty w duuuużym poważaniu ( jeśli wiecie o co chodzi dzieciaczki )Może chcecie się jeszcze dowiedzieć jaka była diagnoza moja i Eli na wasz temat?Nie obraźcie się jak to w waszym zwyczaju:uważamy,że zachowujecie się jak zwykłe obesrańce.Za ostro dla dzieci?No wybaczcie bo ja mam już 15 lat i nie mam ochoty na cenzury,jak np.wasza znienawidzona Eleanor.

      Przyjaciel Elci i jego przyjaciółka

      Usuń
    2. 15 lat?! Jezu jaka jestem stara. Antonina, wprowadź może jakieś ograniczenia wiekowe czy coś :D Nie no żartuje ;)

      Usuń
    3. sorry ale moim zdaniem to ty i ta twoja Elcia jesteście chamskie a nie Tosia .

      Usuń
    4. Hahahahahahaha.Ja robiłem to w obronie kogoś,w obronie Eleanor.Nie będę tu nikogo przepraszał,bo jak widać słowo przepraszam działa na was jak płachta na byka.Kiedyś imię Tośka nawet mi się podobało ale po obejrzeniu komentów skierowanych w stronę Elki to już napawa mnie wstrętem.No cóż przynajmniej moja koleżanka z niewyparzonym językiem będzie miała nauczkę na jakie strony wchodzić i jak zachowywać się od początku do końca,w tym wypadku to nawet powinna być złośliwa.Nie obchodzi mnie co tu będziecie pisać,w każdym razie daje pozwolenie na obsmarowywanie Elki i być może mnie (chociaż nie wiem z jakiej racji!Hahahahah).Sprawę oficjalnie uważam za skończoną,przynajmniej dla mnie i Eli.Ahh,byłbym zapomniał,Radziu polecałeś Eli egzorcystę.Czy mógłbyś dać namiary na jakiegoś specjalistę?Od razu sam się tam udaj,daj namairy tej Tosi i wszystkim innym krytykującym Eleanor,którzy zachowują się tak samo chamsko jak ona to się tam być może spotkamy.Adios,amigos.
      Najlepszy przyjaciel najlepszej dziewczyny pod słońcem,znanej tu jako chamska Eleanor.

      Usuń
    5. jeżeli to miały być przeprosiny to gratulacje .
      przepraszasz kogoś mówiąc że jest chamski ?

      Usuń
    6. O Jezu proszę Cie nie kompromituj się "przyjacielu Eleanor", bo to jest naprawdę śmieszne co Wy tu piszecie. Kaśka dobry pomysł z Tym wiekiem, bo naprawdę. To Tosieńka się poświęca prowadzi bloga we wakacje zamiast odpoczywać. A Wy co tak jej się odwdzięczacie? Krytykując ją, bo co ? Bo nie toleruje reklam na swoim blogu, bo nie kazała Eleanor głosować ? Postąpiła źle, wiadomo to jest zabawa i podchodzi się do niej na luzie, ale wszystko ma swoje granice. I według mnie ona je przekroczyła. Jeszcze to jest śmieszne myślisz, że jak napiszesz, że jej imię przyprawia Cie o wstręt przez to co mówimy? Czyli prawdę o twojej przyjaciółce, to co może ona ją przeprosi i wyśle jej list z przeprosinami i prezencik ? Nie rozśmieszaj mnie naprawdę.

      Sorry, ale jestem na innym kompie dla tego tak pisze Jullcia

      Usuń
    7. Przepraszam jeśli ci to dosra Jullciu,ale ja znam ją lepiej,bo z prawdziwego życia a nie z jakiegoś bloga dla fanów tasiemców telewizyjnych i powiem ci,że gówno wiesz na jej temat,nie wiesz jaka jest prawda i na pewno nie ma jej w waszych komentarzach.
      Już chyba nie będę pisał,bo szkoda moich pięknych oczu na was i na wasze pomylone akcje.Zostawię was z jedną radą przewodnią:pomyślcie trochę,zanim wepchacie się w bagno.

      Kocham Eleanor i wasze denne awantury,wcale nie psują nam krwi,tylko mamy je gdzieś.I wcale nie oczekujemy przeprosin ani tym bardziej prezencików od tej waszej Tosi bo potrzebne nam to jak pęknięta deska klozetowa.
      Przyjaciel Elki

      Usuń
    8. sorry ale ,,jakiegoś bloga dla fanów tasiemców telewizyjnych'' to po co wogóle tu wchodzisz skoro tak uważasz ?

      Usuń
    9. skoro znasz ja lepiej to zajmij się nią w życiu prywatnym. a nie żalisz się na blogu...

      Usuń
    10. skoro znasz ja lepiej to zajmij się nią w życiu prywatnym. a nie żalisz się tutaj.

      Usuń
    11. Haha, zczailiście się, że "przyjaciel Elci" i Eleanor czy jak jej tam, to te same osoby? Można to poznać po sposobie w jaki piszą. To żałosne, żeby wymyślać przyjaciela i popierać samą siebie.

      Usuń
  6. Moimi ulubionymi postaciami są wszyscy z serialu PM, oprócz Rajmunda.!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że ta cała Eleanor przyznała się do oszustwa. Ładnie z jej strony, a to że nie jej pamiętniki nie będą brały udziału w głosowaniu to chyba nie jest dla niej wielką tragedią. I tak nikt by na nią nie głosował bo jej pomysły były najgorsze. Jedyną osobą, która by na nią zagłosowała to zapewne jej wierny przyjaciel haha

    OdpowiedzUsuń
  8. A najgorsze jest to, że jakiś 15-letni gówniarz obraża ludzi, których nie zna i nigdy nie widział na oczy od chamów. Chamem jesteś Ty i nie wiem po co tu udzielasz się w sprawie Eleanor jak ta sprawa już dawno jest zakończona. Ona grzecznie przeprosiła i sama powiedziała dla Tosi, żeby usunęła jej pamiętniki i żeby nie brały udziału w głosowaniu więc nie wiem o co Ci człowieku chodzi? ona w porządku się zachowała ale Twoje komentarze w tej sprawie są zbędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajcie spokój mi i mojemu przyjacielowi.Niepotrzebnie to wszystko zaczynałam,przyzanałam się bo zwykle się przyznaje do swoich błędów,a wasze komentarze też są krzywdzące i mają tą samą treść jaką mają moje i mojego przyjaciela.Chciałam napisać kilka postaci,napisałam,przyznałam się do tego i jest dobrze.Przepraszam was za komentarze moje i mojego chłopaka,on mnie po prostu bronił.Sorry,ale nie odpowiada mi bycie gwiazdą pierwszej miłości,bo na tym blogu to pisze się tylko o mnie.To była tylko zabawa,nic wielkiego.Nie wiem czy ktoś uwierzy w nasze przeprosiny,ale są one jak najbardziej prawdziwe.Szczególnie przepraszam za te krzywdzące komentarze mojego chłopaka i jego opinie na temat osób,których faktycznie nie zna.Moje agresywne zachowanie wypływało z powodu kłopotów w realu,a mój przyjaciel bronił mnie.Już nie będziemy wchodzić na tę stronę,musiałam wejść,żeby to wszystko sprostować.Wierzcie lub nie ale naprawdę nie chciałam zrobić takiej draki i stać się gwiazdą na forum.Co do sławnej przekłamanej słodyczy to chodziło mi o to,że jest się miłym,by zrobić komuś przyjemność,bo i tak się go nie zna.Teraz śmieje się z tego co wywołałam.Zapomnijcie już o mnie.Dziękuję wam za wszystkie złe słowa,to ważna opinia dla mnie.I tak byliście łagodni dla mnie.Gdyby ktoś z mojego otoczenia zrobił mi coś takiego jak ja wam,tobym go tak objechała,że byłby się bał spotkać mnie na ulicy z pięciu metrów odległości.Mam nadzieję,że już nie będziecie o mnie pisać,bo uwierzcie nie jestem aż tak ważną osobą w waszym życiu,żebyście marnowli złość na mnie.Wykorzystajcie ją w życiu prywatym.No,chyba że jestem dobrą postacią,na którą można wylać swą złość,więc proszę,możecie to zrobić ;D

      Myślę,że ten cały teatr ze mną w roli głównej skończył już swoje przedstawienia ;p


      Uwielbiana przez was,Eleanor ;)


      Ps.Nie, tego nie pisze inny anonimowy,tylko ja,zmęczona tym całym nieporozumieniem i robieniem ze mnie celebryty.Tak wiem,to było mega głupie,nie wiem co mi do łba strzeliło,może chwilowe zaćmienie mózgu,bo moje komentarze budzą we mnie śmiech.Nie,nie obrażę się jak powiecie ,że jestm psychiczna ;p

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że już wszystko jest zakończone na dobre. Każdy się na każdego zdenerwował i starczy. Piszmy o Pierwszej Miłości, bo to jej jest poświęcony ten blog. Po prostu, najlepiej będzie, gdy nie będziemy się wplątywali do tego typu kłótni. Tak jak było tym razem, każdy dorzucił swoje 3 grosze i tylko podsycało się ten temat. Myślę, że każdy wolałby nie czytać tego typu komentarzy. Jak się komuś coś nie podoba to niech napisze raz i więcej się nie odzywa. Pamiętajcie, że jesteśmy różni i wszyscy się ze sobą nie zgodzimy. Choćbyśmy bardzo tego chcieli ;-) Mam nadzieję, że nie będzie już więcej kłótni na blogu i bardzo bym chciała, żeby mój komentarz był ostatnim dotyczącym sprawy z Eleanor ;) Jest dużo ciekawszych tematów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Tosia.Mam nadzieję,że ten komentarz też jest moim ostatnim i kolejny raz przepraszam naprawdę szczerze i na luzie.Za wszystkie krzywdy związane ze mną.Życzę wam wszystkim przyjemnej zabawy w opisy,cieszę się że wam się podoba i jestem zadowolona,że moje 5 minut już minęło;D

      Może nie Eleanor,bo źle mi się to kojarzy,bo prostu Ela :)

      Usuń
    2. też mam taką nadzieje Tosiu , a i jeszcze wcześniej było wspomniane o jakiejś dyskusji na temat PM no to może ją zacznijmy . Jaki bohater PM najbardziej was denerwuje ?

      Usuń
    3. Jowita

      Usuń
    4. Co do tej sprawy, zrobiło mi się jakoś smutno, ale masz rację Tosiu, ze najlepiej będzie jak już się to wreszcie skończy ;D Mimo wszystko myślę, że każdy człowiek (w necie czy w realu)
      potrzebuje trochę szczerości i ten temat dobrze nam zrobił. Po prostu dobrze, że ta dyskusja powstała i dobrze, że się SKOŃCZYŁA!

      Najbardziej w PM lubię:
      1. !KINGA!
      2. !Artur!
      3. !Kaśka!
      Najbardziej NIE lubię:
      1. !Marysia!
      2. !Jowita!
      3. !Anka!

      Majki nie lubię bo jest strasznie nie życiową postacią. Niby taka milutka, a tak naprawdę zdradziła Pawła i jest strasznie nieporadna, taka sierota.
      Jowity nie, bo sztucznie gra, a Anki, bo jest WREDNA.
      Arturo i Kinia są bardzo życiowi i wprowadzają "słońce", a Kaśka mega zabawny XD

      Usuń
    5. Dobra sprawa została zakończona. Mi też się trochę smutno zrobiło, ale no trudno. Dostałam taką jak by lekcje.

      A co do osób które najbardziej lubię to:
      1.Aneta- W sumie jak to możliwe, żeby u mnie jej nie było. Ja ją lubię jak, że samą jak i z Markiem. Tworzą fajną parę ; )
      2.Kaśka-No to chyba każdy go lubi
      3.Marka i Kingę- Marka oczywiście w połączeniu z Anetą, nie lubiłam go za bardzo z Teresą w ogóle nie lubiłam Teresy. A Kinga no po prostu fajna jest, tak jak Radek powiedział wprowadza"słońce"
      Nie lubię :
      1.Anki-No sztuczna jest co poradzić
      2.Jowity-Grą aktorką nie grzeszy, rozbiła związek Sabiny i Radka.
      3.Dagi-Drze się na około, na początku ją lubiłam wydawała się być spoko, ale teraz już przesadza.

      Usuń
  10. A ja Najbardziej w Pm lubie: Artura, Kaśke i Stefanie!
    Bez nich serial był by nudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. A najbardziej nie lubie:
    Anki, bo nie może się wgl zdecydowac! , Dagi nie wiem ale jej ogólnie nie lubie i Błażeja, bo albo chce być z Ewa , albo z Grazyną a nie co 5 minut zdanie zmienia :/;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszka Włodarczyk pojawiła się na okładce kolejnego magazynu. Opowiada oczywiście o swojej ogromnej miłości do Mikołaja Krawczyka, a także o tym, jak dba o urodę.

    Agnieszka Włodarczyk pojawiła się na okładce magazynu URODA. Opowiada w nim o tym, jak bardzo jest szczęśliwa w związku z Mikołajem Krawczykiem - czyli o tym, jak czuje się w związku.

    Dodatkowo zdradziła sekrety swojej urody, czyli to, jak o siebie dba.

    Najwyraźniej miłość jej służy, bo coraz częściej i chętniej opowiada o swoim szczęściu. Już w poniedziałek pojawi się magazyn z Agnieszką - kupicie?

    Trzeba przyznać, że Włodarczyk wygląda na okładce bardzo subtelnie i dziewczęco.


    Więcej
    http://www.se.pl/rozrywka/plotki/agnieszka-wlodarczyk-jest-zakochana-i-szczesliwa-znowu-pozuje-na-okladce_268705.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej lubię :
    -Olke -jest taką sympatyczną dziewczyną ,tyle przeszła ,a mimo to nie przestaje się uśmiechac.
    -Sabine - wredna ,ale fajna
    -Kaśke - za całokształt ,jest taki zabawny
    -Huberta - strasznie go polubiłam ,taki troskliwy

    Najbardziej nie lubię :
    -Emilki - cała jej gadka mnie wkurza ,ten głos
    -Marysi - kiedyś była spoko ,teraz to aktorka jednej miny ,wiecznie smutna ,niezadowolona ,nieporadna
    -Anki - tego chyba nie trzeba komentować
    -Pawła - jak dla mnie taki gej ,nieporadny ,udający macho.

    dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej lubię Sabine i Wiktorie a najbardziej nie lubię Błażeja , Jowity i Anki

      Usuń
  14. w sondzie zapomniałaś o pamiętniku Izabeli

    OdpowiedzUsuń
  15. w sondzie zapomniałaś o pamiętniku Izabeli

    OdpowiedzUsuń
  16. w sondzie zapomniałaś o pamiętniku Izabeli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonda, znowu od nowa?Pff, ja bym proponował s osób, które mają na razie zero głosów zrobić drugą sondę, a później bitwę pomiędzy zwycięzcami. Co wy na to?

      Usuń
  17. Nie bd sondy od nowa. Pięć pamiętników, w tym także Izabeli nie biorą udziału w głosowaniu. Przypomnę które: Malwina, Sandra, Ewa, Sylwia i Izabela. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurna, widzę jestem sto lat za murzynami... W opisie Maryśki "chociaż ma dużo problemów umie sobie z nimi PORADZIĆ.." rozstroiłaś mnie dziewczyno :D... A po co sonda od nowa? Jedna dla wszystkich i koniec wybieramy jednego zwycięzcę tak czy nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysia Radosz
    Moją ulubioną postacią z PM jest Maria Radosz, dla przyjaciół Majka. Lubię ją ponieważ jest bardzo emocjonalna i uczuciowa. Przyjaźni się ze swoją kuzynką, Kingą i sąsiadką Renatą. Jest rozwiedziona. Z byłym mężem, Pawłem, ma córkę, Julię. Obecnie jest związana z Hubertem. W przeszłości m.in. poroniła, straciła pamięć przez co pracowała w nocnym klubie czy miała romans ze Stasiakiem. Mam nadzieję, że Majka wróci jeszcze do Pawła. Jestem ciekawa pomysłów scenarzystów na jej dalsze losy. Mam nadzieję, że Majka nie zmieni się na gorsze, będzie nadal taką wesołą i ładną dziewczyną:P

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja najbardziej Lubię :
    Malwine możę i wredna ale ten jej głos jest super :D
    Kaśke wiadomo każdy lubi , Artura lubiałam na początku , teraz też nie jest zły.

    A nie lubie :
    Anki, może i dlatego,że przeszkadza w tym aby Paweł był z MAjką. Wiktori taka lala xD Adama także. Wkurza mnie po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Kaśkę ,Wiktorię i Anetę-nawet fajna postać;)
    Nie lubię Pawła i Anki jak dla mnie to grają strasznie sztucznie no i jeszcze Błażeja taki niezdecydowany jest..i Robert mnie wkurza!!

    OdpowiedzUsuń