czwartek, 19 lipca 2012

Nowa fryzura Majki i nie tylko! ;-)

Cześć!

Serialowa Majka, czyli Aneta Zając po raz kolejny zmieniła fryzurę. Widać, że aktorka eksperymentuje ze swoimi włosami. Nowy image aktorki będziemy mogli zobaczyć już w nowym sezonie PM, a tymczasem zdjęcia:


 

 

 


 

 

 

 

 

I jak Wam się podoba? 

Muszę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami. Widząc te zdjęcie w Wadlewie z Janem, ucieszyłam się trochę, bo fajnie by było gdyby Majka razem z Julką i Hubertem czasami odwiedziła rodzinną wioskę. Ale później zastanawiały mnie te wszystkie kartki, drukarki itp na stole w mieszkaniu Majki. Aż tu nagle, patrzę, a tam na jednym ze zdjęć, na ekranie laptopa napis: ZAGINĄŁ. Pod spodem jest jakieś zdjęcie, czy to przypadkiem nie jest Antoni? Dziadek Marysi? Tak mi się wydaje, trochę podobny. Jeśli tak, to by wyjaśniało te spotkania z Janem itp. Przecież wcześniej nie utrzymywali bliższego kontaktu... Niżej przedstawiam Wam zbliżenie na tamten fragment zdjęcia. 



 Zdjęcie nie jest zbyt wyraźne, ale zawsze coś ;)

źródło: fakt.pl

Mam tu jeszcze dla Was link do filmiku. "Kaśka" opowiada w nim o Wrocławiu i ekipie PM:



źródło: facebook Grupy ATM


Prawdopodobnie,  27 sierpnia na nasze ekrany powróci "Pierwsza Miłość"!

25 komentarzy:

  1. Ano całkiem możliwe ,że to chodzi o jej dziadka.. Jednak cieszę się ,że na zdjęciach z Marysią jest Hubert:) Pasują do siebie.
    A co do fryzury Majki to bardziej pasowało jej we wcześniejszej fryzurze ,w krótkich włosach :) Takie jest moje zdanie:)
    Pozdrawiam Antosiu ,super blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak Antosiu to jest Antonii. Mi się wydaje, że tak chcą zakończyć jego wątek. Lubiłam go, wolałabym gdyby zakończyli tym wątek Jana. Taaa?? Ale fajnie by było..

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że to Antoni, bo od kilku lat na antenie był raz może dwa i chcą zakończyć jego wątek definitywnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. to faktycznie antoni,a może to ludzie rajmunda schmita go porwią i zabiją,albo kto wie,ale widzę ze będzie się działo,ale najbardziej ciekawi mnie czy anka umrze czy nie,bo włodara zapewne już grać nie będzie,ale czy ankę zagra inna aktorka czy jednak umrze anka,wiesz coś antosiu na ten temat i masz jaieś fotki z nowego sezonu anki i pawła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankę ma grać Małgorzata Teodorska.

      Usuń
    2. a skąd to wiecie, czemu bzdury piszecie?! przecież autorka nie umieścła takiej info że ktos inny ma grac anke, a skoro nie ma tu takiej info to reszte info to bzdury. zauwazyłam ze jak ktos umiesci jakąś informacje na temat pm to autorka uwaza to za plotke i się burzy ze ludzie bzdury pisza. ale jak sama zamiesci jakas info to wszyscy maja jej wierzyc...

      Usuń
  5. Bardzo możliwe, że mężczyzna na zdjęciach to Antoni. Szkoda, bo pewnie już nie będzie występował, bo już dawno go nie było. Był jedynie pokazany na chrzcie Julki, ale też go tak dużo nie pokazywali. Swoją drogą dziwne, bo w tej rodzinie każdy niemal zaginął: Danuta (matka Marysi), potem Marysia, Teresa, Julka, Antoni ... Kto następny? Aż strach pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysia bardzo fajnie wygląda. Wydaje się być trochę młodsza.. :D A jeśli chodzi o Antoniego to widać że to jest chyba on. Robi się już ciekawiej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie, wszyscy w tej rodzinie gdzieś znikają. Rodzina widmo :D. Swoją drogą ten sezon strasznie przypomina mi poprzedni. A wam??? Żadnej różnicy nie widzę. Majka też poprzedni sezon zaczęła z taką fryzurą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zastanawiałam się nad tym czy to Antoni, ale sądzę, że raczej nie. Na zdjeciach z wesela z Wadlewa wyraźnie go widać, czyli, że się pojawi. Chyba, że do tego czasu zdąży sie uuż odnaleźć. A co do Anki, to słyszałam, że ma ona przeżyć wypadek i, że będzie ją grała Małgorzata Teodorska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że Antoni zaginie PO weselu. :D

      Usuń
    2. +Może ta osoba to Paweł? Nie świadomy, że Ania przeżyła uciekł i nie został po nim ślad. Chciał odejść z serialu to ma okazje ;D

      Usuń
  9. Fajnie jak Pierwasza miłość powóci już 27 sierpnia

    OdpowiedzUsuń
  10. To antoni na 100%

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Tosiu, czy mail ode mnie doszedł i został przez Ciebie przeczytany? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Przed chwilą odczytałam. Twój blog jest już w polecanych! Zapraszam do odwiedzenia ;-)

      Usuń
  12. Jeżeli Anka ma przeżyć to fajnie by było gdyby Włodara jej nie grała- bo po prostu od samego początku nie podobała mi się jej gra aktorska- może dlatego że nigdy nie lubiłam jej jako aktorki i po prostu jestem uprzedzona. Już po udziale w Jak Oni Śpiewają obrosła w piórka jakby była nie wiadomo kim- sodówka uderzyła. Co do Marysi to w tej fryzurze mi się nie podoba, bo wygląda tak zwyczajnie jak taka Sierotka Marysia, takie grzeczne rozlazłe flaki z olejem, a w tych krótkich była kobietą z charakterem, pazurem ;) Mam nadzieję że zetnie włosy tak jak miała wcześniej :)Co do Antoniego to do tej pory myślałam ze on nie żyje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, to ja. Założyłem bloga więc ze względu na bezpieczeństwo zmieniłem nazwę ;D. Wiecie kto pisze?

    OdpowiedzUsuń
  14. to super że PM wraca już 27 sierpnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, byle by to nie był pierwszy dzień szkoły ;D

      Usuń
  15. Jak zapewnia "Fakt", Agnieszka Włodarczyk postawiła swojemu partnerowi warunki, w jakim kierunku ma się rozwijać ich związek.

    - Agnieszka zmieniła zdanie i stwierdziła, że najpierw musi być ślub, a dopiero potem może pomyśleć o dziecku - zapewnia informator gazety.


    Zmiana planów Włodarczyk jest podobno spowodowana tym, że ma żal do swojego narzeczonego, że nie bronił jej, kiedy była atakowana za rozbicie jego wcześniejszego związku. Właśnie to miało być też powodem, dla którego Włodarczyk sama pojechała na wakacje do rodzinnego Darłowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. w góre , w góre !

    OdpowiedzUsuń