piątek, 10 lutego 2012

Dramat w Pierwszej Miłość: Sabina chce powiększyć sobie piersi! Czy przeżyje operację? Czy Anna trafi do więzienia?! Zagrożenie dla Marysi! ZDJĘCIA!!!

Hej!
Jestem już z powrotem! Przez jakiś czas nic tu nie pisałam, bo nie miałam żadnych nowych informacji ;/
Ale już znalazłam i informacje, i zdjęcia ;-)
A więc proszę:

Źródło: superseriale
Nieudana operacja!

 



Sabina jest młodą i atrakcyjną blondynką. Razem z Dagą prowadzi salon mody, gdzie może realizować się jako projektantka. Dziewczyna ma jednak pewien kompleks, który zatruwa jej życie. Ma za małe piersi i chce je powiększyć!


Mimo ostrzeżeń Dagi, Sabina pójdzie do prywatnej kliniki chirurgii plastycznej, by poddać się operacji powiększenia piersi. Jednak już na początku pojawią się poważne problemy. A życie dziewczyny będzie zagrożone.


Okaże się, że zawinią lekarze. Nieprawidłowo podana narkoza podziała gwałtownie na organizm Sabiny. Grażyna od razu zjawi się w szpitalu i nie odstąpił łóżka córki nawet na chwilę. Wsparciem dla Wekslerówny będzie również jej chłopak Radek, który nie rozumie, dlaczego ukochana nie akceptuje swojego ciała.

 


Czy mimo wpadki lekarzy, Sabina ponownie zdecyduje się na operacje plastyczną? A może to zdarzenie uświadomi jej, że nie warto ryzykować życia dla większych miseczek w biustonoszu?


Źródło: swiatseriali.pl

"Pierwsza miłość", która już od ośmiu lat gości na antenie Telewizji POLSAT wciąż jest chętnie oglądanym serialem w paśmie popołudniowym. W nowym sezonie okaże się, że sprawy pozornie proste, wcale takimi nie są! W związek Marysi i jej narzeczonego Huberta nieoczekiwanie wkroczy była żona Huberta - Sandra . Czy uda jej się ponownie podbić serce Huberta? Czy Majka znów zostanie sama? Prawdziwą metamorfozę przejdzie Anna, której po porwaniu córeczki Pawła i Majki grozi nie tylko pobyt w szpitalu psychiatrycznym, ale nawet więzienie! Czy będzie to jednak szczera zmiana? W serialu nie zabraknie wątków Wadlewskich. Niespodziankę zgotuje zapewne przebiegła Malwina. Czy znów będzie rywalizować z Marianem Śmiałkiem ?
Nowe odcinki "Pierwszej miłości" będą emitowane od poniedziałku do piątku, począwszy od 1 marca o godzinie 18.00.

Źródło: facebook
Zagrożenie dla Marysi


W „Pierwszej miłości” pojawi się niedługo była żona Huberta – Sandra. Hubert spotka ją przypadkiem w kawiarni. I odkryje, że nie wyleczył się jeszcze z tej miłości. Sandra straciła Huberta z własnej winy. Oszukała go i odeszła od niego z ich wspólnikiem. Co na to Marysia?



Hubert nic jej nie powie o przyjeździe byłej żony. Majka spotka Sandrę przez przypadek w fundacji. Poczuje się przy niej jak kopciuszek. Tym bardziej, że Sandra będzie chciała odzyskać byłego męża. 


W przeciwieństwie do Marysi, która przejrzy jej grę, Hubert będzie ślepy na jej intrygi i manipulacje. 
Czy ulegnie?


I jeszcze kilka innych zdjęć:

 

 

 

I jeszcze wiadomość z facebooka: 
Aktorzy „Pierwszej miłości” w Renomie
Już jutro będzie można spotkać Rafała Kwietniewskiego i Marcina Krajewskiego we wrocławskiej Renomie.
Gwiazdy opowiedzą o swoich Walentynkach, pierwszych miłościach i randkach. Na Telewizyjnych Walentynkach z gwiazdami można będzie wygrać bon o wartości 2.000zł :)
W poniedziałek ukazuje się nowy numer Świata Seriali, jak widać po okładce - coś o PM będzie ;-)
I to chyba na tyle!
Pozdrawiam ;)

23 komentarze:

  1. super blog,zawsze świeże informacje.A jednak hubert znowu coś poczuje do swojej byłej,i będzie się tak zachowywał w stosunku do majki,jak na początku jego związku z majką,ona zachowywała się w stosunku do niego,myślała o pawle i spotykała się z nim,w sumie to sie cieszę,bo przydałaoby się by ktos utarł majce nos,niech pocierpi przez huberta,bo on zasługuje na kobietę która go kocha naprawdę,ale czy to sandra to niewiem,ja bym wolała iwonę,ale jeżeli sandrze uda się rozbić ich związek to fajnie.Antosiu a nie masz jakiś informacji o tym,czy po porwaniu julki paweł nadal będzie z anką,bo na stronie świata seriali pisze że ance bedzie grozić szpital psychiatryczny a nawet więzienie,i że przejdzie metamorfoze,ale czy prawdziwą to niewiadomo,ja w to osobiście wątpię,ale zastanawia mnie inna sprawa,a mianowicie czy paweł nadal będzie z anką,bo nigdzie o tym nie pisze,a pewnei nie tylko ja chciałabym to wiedzieć.pozdrawiam świetny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też mnie to nurtuje czy Paweł będzie z Anką, ale w sumie na tych zdjęciach i z poprzedniej notki nigdzie nie ma Anki. Może zamkną ją w psychiatryku a może i więzieniu :-)Ale najważniejsze czy Paweł nadal z nią będzie?

      Usuń
  2. Dzięki Antosia !!!! :) Tylko mysle, ze lepiej by bylo gdybys notki pisala swoimi slowami a nie na zasadzie kopiuj-wklej ze stron. Byloby naturalniej :) i zeby ktos zle nie zrozumial, nie mam pretensji jak niektorzy, ze info sa brane z tych stron tylko tak indywidualniej by bylo gdyby autorka to co znajdzie ubierala we wlasne slowa i opisywala. Do tego byloby super gdyby sama przedstawiala w notkach czesciej swoje zdanie, spostrzezenia itp :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady. Masz rację, byłoby naturalniej i na pewno lepiej. Tylko za leniwa niestety jestem. Ale, ale postaram się to zmienić i tak jak mówisz, bd pisała więcej od siebie :) Pozdrawiam i dziękuję jeszcze raz za Twoje spostrzeżenia :)

      Usuń
  3. Dzięki Antosia za nowe wieści:):D
    Najbardziej podoba mi się zdanie dotyczące Anki:) Uuuuu już nie mogę się doczekać tego odcinka!!! Moimi oczami to będzie tak- Anka pójdzie do więzienia lub do tego szpitala, dzięki temu Paweł będzie wolny i będzie opiekował się Julią. Oczywiście jakiś czas nie będzie mógł się pogodzić z tą sytuacją dotyczącą Anki, ale przejdzie mu z czasem. Marysie zaś będzie denerwował fakt, iż Hubert spotyka się z Sandrą. Powie mu, że ma tego dość i żeby wybierał miedzy nią, a Sandrą. Hubert powie, że od dawna myślał o tym, i że nie ma on żadnych praw do Julki i chce się usunąć w cień z jej życia i Marysi. Cała sytuacja będzie go przerastać. No:) -mm... tak mogłoby być;D dobrze, że za marzenia nie trzeba płacić ;D;D;D mam nadzieję, że w jakimś minimalnym stopniu tak będzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajny pomysł, dla mnie najważniejsze, żeby Anka zniknęła!

      Usuń
  4. ze streszczen najnowszych wynika, ze anka trafi do szpitala i ze majka sie obawia czy pawel sie nie kontaktuje z nia. Kiedy Pawel pojedzie anke odebrac to nie bedzie jej tam i zostawi ona dla niego jakas wiadomosc. Wiec moze spierdzieli i usunie sie z PM no chyba, ze pawel postanowi jej szukac bo raz juz tak bylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł skąd to wiesz, gdzie one są?

      Usuń
    2. telemagazyn ;)

      Usuń
    3. Ja również dodałam streszczenia, ale chyba się różnią trochę od tych z telemagazynu

      Usuń
  5. a gdzie są te najnowsze streszczenia bo ja ich nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Streszczenia właśnie otrzymałam. Dodać?

      Usuń
    2. PEWNIE ZE TAK :D

      Usuń
    3. Dodałam, zapraszam do czytania nowej notki :)

      Usuń
  6. Antonino, jak zwykle bardzo dobra robota!
    Tak trzymaj, twój blog jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skopiowane żywcem z innych stron. Nic od siebie.. Żenadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To załóż sobie lepszą stronę!! Skoro czytałaś info na innych stronach, nie musiałaś tu wchodzić i wrzucać swoich nędznych 5-ciu groszy.....

      Usuń
    2. Popieram Julkę :) Skoro czytałaś, i z tego co napisałaś wynika, że nie przepadasz za blogiem, to nie wchodź i oszczędź sobie trudu dodawania durnych komentarzy, na niskim poziomie.

      Usuń
    3. a ja się cieszę że tu przeczytałam i dla mnie to bez róznicy czy skopiowane czy nie,może antosia nie ma czasu żeby całymi dniami siedzieć na blogu i dodawać swoje 3grosze,bo ktoś tak chce,ja nigdzie indziej nie znalazłam streszczeń,a tu są i bardzo się cieszę

      Usuń
  8. najlepsza stronka o PM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj będzie kolejny popis wiecznie obrażonej Marysi. To najgorsza i najbardziej zakłamana postać w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  10. To imię Kristin przełożone na polski brzmi "Sandra"? ciekawe... Zastanów się co kopiujesz ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. ten blog jest super dzięki za nowe informacje ;-)

    OdpowiedzUsuń